Hrošíci :)

Hrošíci :)

neděle 16. listopadu 2014

Podzimní výměna uzavřena

Koukám, že jsem svůj skromný blog hodně zanedbávala :( Bohužel to nebylo způsobeno tím, že bych byla lenivá, nebo mě to přestalo bavit, ale asi měsíc jsem byla ve stavu, že mě nic nebavilo, ze všeho se mi dělalo špatně a to bohužel i z háčku :( 

Nedokázala jsem se soustředit, pohled na jakýkoli sloupek mi dělal se žaludkem neskutečný věci, takže jsem měsíc strávila spíš spaním a nebo čtením knížek :)

Nejvíc mě mrzelo, že tenhle můj stav se vyskytl zrovna ve chvíli, kdy jsem potřebovala akutně tvořit do PODZIMNÍ VÝMĚNY :( 

No nebudu chodit okolo horké kaše ... pořádně mi to zkomplikovalo život a balíček jsem odeslala s velkým zpožděním :( I přes tuhle nepříjemnost balíček Simonce udělal velkou radost alespoň pokud mohu soudit podle e-mailu :)
 
Takže nejdřív k tomu, co čekalo na poště mě :) Nikdy v životě jsem nešla na poštu s takovým natěšením a nikdy v životě, jsem nebyla u výdejního okénka tak nadšená jako když mi paní za přepážkou podávala můj balíček ... Vůbec jsem tu nádheru nechtěla rozbalit :)


Nakonec přeci jen zvítězila zvědavost a já se do balíčku podívala :) Byla jsem nadšená jako malé dítě a vše už má své čestné místečko :)






Tímto chci ještě jednou poděkovat Maryše za úúúžasný balíček :)

A co jsem tvořila já? Hned na začátku jsem měla jasno v tom, že podzim je ve znamení příjemných večerů s hrnkem čaje ... no a aby ten čaj nevychladl, chce to nějakou vychytávku, která by mohla zároveň i dělat parádu :) 



Balíček jsem ještě doplnila o mé oblíbené srdíčko v přírodním melíru ...

.
.. a ještě maličkost pro štěstí :)



No a aby toho nebylo málo, přihlásila jsem se do další výměny, tentokrát ZIMNÍ VÝMĚNY :) A kdepak??? U šikulky Denisy :) Tentokrát jsem plná sil a vím, že vše stihnu v termínu a bez starostí :) Takže neváhejte a také se přihlaste :)





5 komentářů:

  1. Jee, taky jsem se přihlásila k Deni do výměny, těším se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju Jako :) Výměna se povedla to je pravda a už teď se těším na výsledek té Vánoční :)

      Vymazat
  3. Ahoj Terezko, po delší době jsem se dostala na delší chvilku k počítači a našla si tvůj blog. A tady taková radost, jsem moc ráda, že se ti moje věcičky líbily a teď se s vervou pustím do " vánočního tvoření ", snad bude moje vylosovaná mít stejnou radost jako ty. Pěkný týden přeje Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maryšo, moc děkuji za návštěvu na mém blogu a doufám, že se ti u mě líbilo :) Tvoje věcičky se mi neskutečně líbily a hlavně udělaly ohromnou radost :) Měj se moc hezky a někdy zase zavítej ;) Pa Tereza

      Vymazat