Hrošíci :)

Hrošíci :)

čtvrtek 26. března 2015

Háčkovaný medvídek

Konečně jsem se zase trochu rozjela a plním své projekty :) No dobře neplním je úplně tak jak jsou naplánované, protože se mi dost často stává, že někde najdu něco, co prostě musím zkusit nebo někoho danou věcí chci obdarovat ...

To je přesně případ dnešního příspěvku :) Kolegyni z práce se v únoru narodila holčička Adélka a konečně jsme se domluvily, že za holkama můžu zajít na návštěvu ... No co by to bylo za návštěvu, kdyby nepřinesla nějaký malý dáreček ...

Přemýšlela jsem co bych tak mohla malé slečně přinést a už od začátku jsem si říkala, že bych něco uháčkovala ... ALE CO???

Čepičky a podobné věci si nechávám do zásoby až bude větší takže jasnou volbou byla hračka a řekla jsem si, že nejlepší bude medvídek :)

Tvoření hraček mě baví snad ještě víc než háčkování čepiček a dalších doplňků ... Mám z nich mnohem větší radost a navíc když člověk vidí jak mu pod rukama roste zvířátko ... Je to takové uklidňující a plné pohody :)

Pátrala jsem tedy ve svých uložených návodech po vhodném medvídkovi a nakonec jsem se jednoho dopátrala na stránkách DROPS design.

Kdo by měl zájem, může si tohoto méďu zkusit sám podle návodu zde. Já jsem použila přízi NELA ve smetanové barvě, přízi CAMILA v kakaové a háček č. 3 ... očička a čumáček jsem vytvořila pomocí bezpečnostních oček a ještě ho vylepšila o mašličku :) Posuďte sami jestli se dílo podařilo .... 


3 komentáře:

  1. Terezko, medvídek je moc krásný. Tvoje nová skříň je také naprosto báječná a nejúžasnější věc je, že čekáš miminko :-)
    Určitě se už moc těšíš. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuju :) na miminko se už těším strašně moc :) Manžel taky a vůbec celá rodina je hrozně natěšená :)

      Vymazat