Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 17. března 2014

Jarní kroužky, věnečky, .... prostě ozdobičky ...

... nedávno jsem tak přemýšlela, čím bych se mohla zabývat, když se nám tak krásně blíží jaro a hlavně čas Velikonoc. Říkala jsem si, že by bylo fajn uháčkovat nějaké ozdobičky, co by se daly pověsit na větvičky v rámci Velikonoční výzdoby, nebo je použít na rozveselení záclon, .... prostě cokoli, co by vneslo trochu víc jara a barviček do bytu. Řekněme, že to byl takový můj malý Velikonoční projekt :-)

Během mého pátrání a vymýšlení, jsem objevila obyčejné kroužky na záclony, k tomu přízi a háček :-) No jo teď si budete říkat ... Ta dělá jako by objevila Ameriku :-) Jelikož jsem v háčkování pořád začátečník a neustále objevuji nové věci a nové fígle ... tak ano, objevila jsem svou malou Ameriku :-)

A rovnou se o mojí radost podělím, takže tady je něco jako návod, popis postupu nebo prostě a jednoduše moje vykecávací chvilka :-)

Háčkovala jsem bavlněnou přízí Camilla ve veselých jarních barvičkách :-), háčkem č. 3 a dále mi posloužily obyčejné kroužky na záclony s vnitřním průměrem 34 mm.

Kroužek jsem obháčkovala krátkými sloupky ....


... po obháčkování celého kroužku jsem udělala pevné oko do prvního krátkého sloupku ...


... no a aby se vytvořilo takové to "sluníčko" kolem celého kroužku, tak jsem uháčkovala 3 řetízková oka a vždy do třetího oka krátkého sloupku na kroužku jsem udělala krátký sloupek ...

... a pak pořád dokola, než jsem došla na konec celého kroužku ...


.... pak už zbývá jen udělat poutko na zavěšení :-) to jsem dělala z řetízkových ok, která jsem se snažila víc utahovat, aby se hned nevytahalo :-) nevím přesně kolik ok jsem dělala, spíš jsem se řídila tím, aby se mi výsledný výtvor líbil takže záleží na každém jak dlouhé poutko vytvoří :-) .... poutko upevníme pevným okem do počátečního krátkého sloupku na kroužku ....


... zbytek příze jsem ustřihla, nechala jsem maličko delší konec, protáhla jsem ho na rub kroužku, kde jsem ho svázala s počátečním "koncem" příze a zastřihla ... no a mále věneček hotový :-)

Teď už jen nazdobit, nebo nechat tak jak jsou ...


... já jsem na ozdobení použila látkové růžičky a háčkované kytičky, ptáčky, zajíčky, prostě cokoli mě napadlo :-) Některé aplikace jsem si vypůjčila z jiných blogů, ale všechny si už nevybavím tak se omlouvám pokud tu někdo najde zrovna to svoje aniž bych na něj uvedla odkaz ... každopádně zajíčci jsou od Lenky a pak také od Martiny. Některé aplikace jsem našla u Lenky a další nápady jsem "ulovila" na Pinterestu, který je mou nekonečnou studnicí nápadů :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat