Hrošíci :)

Hrošíci :)

úterý 17. června 2014

Zámek Červená Lhota a zřícenina hradu Choustník

Poslední dobou mi trvá hrozně dlouho, než se dokopu ke stažení fotek z foťáku, jejich úprava a cenzura mi trvá ještě déle, ale nakonec se k tomu dostanu a pak to lítá :-)

Teď už ale k dnešnímu příspěvku ...

Na zámku Červená Lhota jsem nikdy dřív nebyla a můj manžel se pořád divil a divil jak je to možný když jsem vyrostla tady na Jihu ... No divil se tak dlouho až jsme se nakonec domluvili na nějakém termínu a podnikli jsme tam konečně výlet :-) Využili jsme k tomu první květnový svátek a vyrazili jsme ještě se švagrem a jeho přítelkyní. 

Výlet to byl povedený ... mě tedy trápil nějaký moribundus a byla jsem ráda, že jdu, ale přálo nám počasí takže všechny moje problémy se na chvíli odporoučely a já si mohla užívat tu krásu :-)

Zámek Červená Lhota leží v jižních Čechách, zhruba 20 kilometrů od Jindřichova Hradce a stojí uprostřed rybníka na pevném skalnatém ostrově. Zámek je přístupný přes kamenný most spojující hráz s ostrovem. 


Za 150,- jsme si půjčili lodičku a hodinu jsme se plavili kolem zámku ... jsem ráda, že jsme si jí půjčili, protože ty pohledy opravdu stojí za to :-)
 





Lodičku si tu nejspíš nechal kotvit Jiřík, když si šel pro Zlatovlásku :-) 
 


A tady jsem já s manželem :-)
 

Byl to krásný výlet, který Červenou Lhotou nekončil :-) Další zastávka byla na zřícenině hradu Choustník. 

Choustník je zřícenina rožmberského hradu ležící na vrcholku hory Choustník nad stejnojmennou obcí v okrese Tábor v Jihočeském kraji, jihovýchodně od města Tábor. 


Tady je ukázka toho, jak hrad vypadal ...
 

A takhle to tam vypadá teď :-)



 




Nebojte ... nechce mě shodit z toho mostku ... jen mě možná chtěl maličko uškrtit :-) Já totiž prý občas zlobím :-)
 

Jak už jsem zmínila, byl to krásný výlet a navíc v nádherné krajině! Cestou domů nás dostihla ohromná přívalová bouřka i s kroupama! Stěrače nestíhaly stírat, ale my jsme na to vyzráli a ukryli jsme se do jedné vesnické hospůdky, kde jsme si dali naprosto perfektní guláš takže to bylo i dokonalé zakončení výletu :-)



Doufám, že jsem Vás navnadila na nějaký ten výletík :-)








 




4 komentáře:

  1. Terezko, tak to mě jsi určitě navnadila na výlet. Já na tomto zámku ještě nebyla a vypadá moc krásně.
    Určitě stojí za vidění. Léto máme teprve před sebou, tak třeba se nám poštěstí a také vyrazíme.
    Měj se moc krásně Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji za milý komentář :) Tento zámek za vidění určitě stojí takže doufám, že se ti během léta podaří ho navštívit :)
      Měj se také moc krásně Terezka

      Vymazat
  2. Opravdu krásný výlet. škoda že je to od nás tak daleko :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni daleko to je, ale od toho je čas dovolených :) Třeba se ti někdy poštěstí si k nám na Jih podívat a navštívit i toto pohádkové místo :)
      Krásný den, Terezka

      Vymazat