Hrošíci :)

Hrošíci :)

úterý 23. září 2014

Háčkování kam se podívám ...

Máte to taky tak??? 

V každém koutečku v bytě narážím na všelicos co se týče háčkování ... tady háček, tam klubíčko, jinde zase návod nebo knížka.

Pořád přemýšlím jak co nejlépe přeorganizovat byt, abych měla svůj tvořivý koutek, ale při velikosti našeho bytu to prostě asi nikdy nepůjde! Musím se tedy spokojit s tím jak to mám teď :)

Na sbírku háčků si tvořím "Hákofutroš" podle šikulky Lenky a až bude hotový a vyšperkovaný určitě se pochlubím zatím jen ukázka mé sbírky pomocníčků, která potřebude mít kde odpočívat když nejsou zrovna potřeba (věřte ale, že je to málokdy).



No a co se návodů týče ... je to hrozný jak se nastřádají a neustále rozrůstají ... říkám si, jestli někdy vůbec zvládnu uháčkovat vše co jsem si vytiskla nebo uložila na internetu :) Manžel říká, že se k tomu třeba dostanu až budu na mateřské :) no uvidíme to by naše dítě muselo být stejný flegmatik jako je on :)

Šanon v sobě ukrývá poklady z internetu nebo časopisů, které jsem prostě musela mít v tištěné podobě takže kolikrát tiskárna už protestovala když mě chytla moje mánie :)




No a knížky ... to je kapitola sama pro sebe :) Některé jsou dárky od maminky a jinak jsem prostě potřebovala udělat si radost :) Kolikrát jsou v nich opakující se rady, ale je to tak kráááááásný :)


Na klubíčka mi manžel koupil k Vánocům proutěnou bedýnku ... je úžasná, ale stejně se mi do ní nevejde úplně všechno :) Občas z ní klubíčka koukají ven a občas na ní prostě umístím tašku s klubky, které čekají na zpracování :) Co si budeme povídat, chtělo by to asi něco většího :)



Musím se přiznat, že teď jsem si ale zakázala nákup nových přízí dokud se mi nepodaří z větší části zpracovat to, co mám v bedýnce :) Takže mám seznam projektů, rozkopičkovaný příze, háčky v pohotovosti a doufám, že už brzy se začnu chlubit finálními dílky :)

Takže to byl zákulisní pohled do mého háčkovacího světa a brzy snad odprezentuji výsledky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat