Hrošíci :)

Hrošíci :)

úterý 13. května 2014

Moje první dečka ...

... nerada bych se moc chvástala nebo chválila ... určitě to hodně lidí zvládne líp .... ale co :-)

Vytvořila jsem svoji první dečku a jsem na ní náležitě hrdá :-)  


Ze začátku to byl boj protože jsem háčkovala ze Sněhurky a ta je přeci jen tak nějak tenčí než Camilla a podobné příze ze kterých háčkuju nejčastěji! Nicméně jsem i Sněhurku po chvíli zkrotila a motala, motala a motala :-) 



Už si rozmýšlím, kterou zkusím jako další :-) Kdyby jste někdo chtěl tuhle dečku zkusit taky tak tady je schémátko :-)


4 komentáře:

  1. Ahoj Tery, děkuji za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře u příspěvků. Hned jsem mrkla na ten tvůj "hroší". Tvoje první dečka je dokonalá - jsi šikulka:-). Jdu pročíst další příspěvky a zase někdy ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu Zuzi a budu jedině ráda když ke mě zase zavítáš :-)

      Vymazat
  2. Terko, je krásná..já bych ji tak krásně určitě nezvládla...Přeji nádherný víkend...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuju :) Taková slova ohromně potěší :) I tobě přeji krásný víkend :-)

      Vymazat