Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 9. března 2015

Máme novou skříň ...

V našem bytě žijeme asi 4 roky a když jsme se stěhovali tak jsme si koupili za pár peněz skříň, která měla sloužit jen tak pro začátek, dokud se nezmůžeme na větší :)

 
No znáte to ... dočasná skříň za pár peněz sloužila dobře až doteď :) Původní skříň měla od výrobce dohromady jen asi 6 polic takže můj šikovný tatínek rozřezal pár starých lavic a hned bylo víc místa :)


Když jsme zjistili, že čekáme miminko tak bylo jasné, že musíme začít řešit místo! Tohle slovo je u nás doma teď velice často skloňované a zmiňované v nejrůznějších souvislostech :) Přeci jen náš byt je poněkud menší a prostě se sem musíme vejít :) 

Naštěstí máme tu výhodu, že máme v bytě hodně vysoké stropy takže si můžeme dovolit kalkulovat se stropem vysokým necelé 3 m! Původní skříň byla co do velikosti dost "trapná" ... no uznejte sami, že rozměry 181 x 197 x 54 není nic moc extra, ale pro 2 lidi to stačilo :)

Konečně jsme dospěli k názoru, že je potřeba zainvestovat a pořídit si něco, kam se vejdou nejen naše věci a věci pro našeho drobečka, ale kam se vejdou i další nezbytnosti, které jsou momentálně různě rozstrkané v obývací stěně (ručníky, prostěradla, ložní soupravy, ...).

A tady je ... nádherná, úžasná, skvělá a hlavně velká (200 x 280 x 60)!!!!! 

1 komentář:

  1. Pěkná skříň. Určitě je tam spousta úložného místa. Já jsem nedávno sháněl něco podobného do dílny. Ne tak velké, ale prostě aby to mělo hodně polic a sektorů. A měl jsem štěstí. Když jsem byl ve výkup kovů Plzeň, tak tam byl zrovna jeden pán, který měl něco podobného naloženého na autě. Slovo dalo slovo a za stovku jsem si ji odvezl domů. Pán byl rád, že nemusí platit a ještě za to něco dostal. Super kauf! :)

    OdpovědětVymazat