Hrošíci :)

Hrošíci :)

čtvrtek 26. února 2015

Čekají nás velké změny ...

Jak už jsem nakousla v předchozím příspěvku ... BUDEME MÍT MIMINKO :) Bříško mi hezky roste a ten malý nezbeda začíná mít pomalu ale jistě málo místa na svá salta a kotouly, takže si začínám užívat ty krásné pohyby a kopance plnými doušky :) 

Největší cvičení zažíváme pravidelně každý večer tak jsem zvědavá jaké to bude, až bude na světě :) Někde jsem četla, že se dá odvodit jaké miminko bude od toho, jak je aktivní teď v bříšku :) Když řádí večer a v noci tak to bude noční pták a opačně ... No uvidíme ...

Každopádně náš život je teď plný změn a to nejen těch tělesných ... Musíme do našeho malého bytu vtěsnat ještě třetího člena rodiny a to tak, aby to bylo pohodlné nejen pro nás, ale hlavně pro toho prcka ... 

Jednou z výhod je, že do práce už nechodím a můžu se plně věnovat vymýšlení nového interiéru, hledat na internetu inspiraci a během povolených vycházek i lecos zařídit :)

Mám v plánu přidávat sem příspěvky, ve kterých Vás seznámím s naším právě začínajícím seriálem úprav, oprav, budovatelských plánů a na konci toho všeho představím i finální dílo, které bude od května spolu s námi obývat náš malý velký poklad STÁNÍK :)

 

4 komentáře:

  1. Gratuluji ,užívejte si tento krásný čas....

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji. Pro mne byla těhotenství nejkrásnějším obdobím v životě. Užívejte si to. Lenka

    OdpovědětVymazat