Hrošíci :)

Hrošíci :)

středa 26. února 2014

Čepičkování ...

Jak už jsem zmínila v jednom svém příspěvku, tak k háčkování jsem se dostala náhodně díky mé spolužačce, která mi hodila pomyslnou rukavici tím, že se naučila háčkovat díky internetu :-)

Takže občas uháčkuju nějakou tu čepičku abych nevyšla ze cviku, nebo spíš abych se odreagovala od větších složitostí, do kterých se občas pouštím :-) No ikdyž slovo složitost je hodně přehnané :-)

Čepičky mě baví to jo, vždy když najdu nějaký návod nebo obrázek čepičky tak si hned říkám komu by slušel a jaký barvičky bych na ní použila, ale stejně to není ono protože se vytváření čepiček ještě netýká hlavičky, která by byla jen moje :-) Mnohem víc mě momentálně baví tvoření věcí, které udělají nějakou tu parádu doma ať už to jsou vánoční ozdoby nebo teď ozdoby na Velikonoce .... no o tom někdy příště :-)

Takže tady je ukázka mých dosavadních výtvorů na dětské hlavičky :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat