Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 17. února 2014

Copak si upečeme?

Když položím takovou otázku mému manželovi tak vždy vím jaká bude opověď ... "Něco dobrýho miláčku" :-) Na jednu stranu jsem ráda že je součástí to krásné slovíčko "miláčku", ale na druhou stranu vím, že je na mě to vymyslet :-)

Řekla jsem si ale, že už jsme dlouho neměli "muffínky" takže volba byla jasná :-) Vyštrachala jsem jeden časopis, kde jich je celkem hodně a opět to vyhráli Banánové muffiny ...

 
Takže se s Vámi o ně podělím, protože jsou naprosto geniální, nebo ještě lepší označení by bylo, že jsou "krutopřísné" :-)

Je to velice jednoduché a ta vůně ...

Potřebujete: 100 g másla, 250 g krystalového cukru (já používám krupici), 1 vanilkový cukr, 2 vejce, 2 větší banány, 250 ml podmáslí, 300 g polohrubé mouky, půlku sáčku prášku do pečiva, půl hrnku čokoládových vloček


Ze všeho nejdříve si utřeme do pěny máslo, oba cukry a vejce ...


... banány si vidličkou rozmačkáme na takovou kašičku. Vypadá to dost nevzhledně, ale musí to být, aby se nám banány hezky propojily se zbytkem těsta :-) Co se banánů týče tak by měly být měkčí, aby se lépe mačkali, takže když budou už trochu načernalé, je to asi nejlepší ...


... když máme banány rozmačkané, přidáme je k cukru a opět zamícháme ...



... pak ke směsi přidáme mouku s práškem do pečva a podmáslí a opět zamícháme. Nakonec ke všemu přidáme čokoládové vločky. Osvědčily se mi čokoládové figurky rozlámané na malé kousíčky, ale tentokrát jsem doma žádnou figurku nenašla takže posloužila tabulka čokolády :-)




... promícháme a máme připravenou směs, kterou naplníme formičky na muffiny. Plníme cca ze 2 třetin a tato dávka nám vystačí na 12 muffinů



... necháme chvilku v klidu, aby se těsto "rozlezlo" po celých košíčcích a pak šup s nimi do trouby předehřáté na 180°C a pečeme asi tak 15-20 minut, dokud nejsou muffiny hezky zlatavé ...



... recept je velice jednoduchý co? Zážitek je "mňamkózní" a ke kávičce jsou jako dělané :-) Takže přeji dobré "pošmáknutí" a doufám, že Vám budou chutnat tak jako nám :-)




2 komentáře: