Hrošíci :)

Hrošíci :)

úterý 25. února 2014

Ve znamení ovečky Shaun ...

Všichni jste už určitě slyšeli o ovečce Shaun. Já osobně mám raději beránka Timmyho, protože mi přijde takový miloučký, měkoučký a nádherně pitomoučký :) Jsem na Timmyho tak vysazená, že mi manžel koupil hned 2 plyšové a nemůže ani chybět pyžamo s ovečkama :) Někdy si říkám, jestli jsem vůbec dospělá ....

O mém beránčím zlatíčku někdy příště ... teď se musím vrátit zpátky k ovečce Shaun :) Moje kolegyňka z práce si pořád stěžovala, že jedna její známá sice háčkuje, plete a kdoví co ještě, ale čepici s ovečkou Shaun jí prostě ne a ne udělat ....

..... zkoumala jsem odkazy na internetu, návody, vzory a nakonec jsem našla favorita na MMB.

Inu ... co víc k tomu dodávat .... UŠANKA S OVEČKOU SHAUN JE NA SVĚTĚ :-)




2 komentáře:

  1. Ta je krásná, škoda, že už můj syn odrostl, hned bych mu ji uháčkovala, když byl malý měl Timmyho moc rád. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju :) Já Timmyho naprosto zbožňuju a to je mi už 28 :D Je to takový můj miláček. Čepička byla na objednávku pro kolegyňku, která zbožňuje zase ovečku Shaun :) Teď mám v plánu vytvořit háčkovaného Timmyho pro mamku k narozeninám - stěžovala si, že já mám doma Tymmýnky 2 a ona žádného :)

      Vymazat